سلام از کی بیسکویت مادر بدم

۵ پاسخ

یکسال به بعد . زیر یکسال شکر نمک ادویه ها ممنوعه هم ضرر دارن هم زائعقه بچه یه مدل میشه ولی بی مزه که همه چیو بخوره بعدا بد غذا نمیشه

از یکسالگی به بعد

میگن ارزش غذایی نداره من ک ندارم

میتونی بدی

میتونی الان بدی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی