۵ پاسخ

منم همه جارو گشتم تروویتال دونیست

خوبه وزن دهیش فقط یبوست دارع من پسرم ک اومد دنیا بهش میدادم یبوست گرفتش دیگ ندادم

اره تروویتال کلن متوقف شده تولیدش😔

از ترویتال خیلی بهتره

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🤎 مامان نون خامه ای🤎 ۱ سالگی