۱۰ پاسخ

آره وقتی لباس نداشته باشه اینطوری می‌کنه منم لباس تیشرت و شلوارک میپوشونم

سلام خوبی عزیزم شما اسنترا میخوری

دختر من به‌محص اینکه پی‌پی میکنه پوشکشو درمیاره میندازه وسط سالن،بعدشم دستاشو میماله به خودش میماله به‌همه‌جا😐

جانا هم میخواد این کارو بکنه ولی من چون لباس زیردکمه دار تنش میکنم موفق نمیشه😂
ولی یه وقتا ک تی شرت تنشه دستش رو میکنه تو پوشکش

من بادی میپوشم براش نمیتونه دربیاره

اره💔🤒😭😭😭
تنها چارش فقط زیر دکمه س
چون پسر من از پشت کمرش دست میکنه تو پوشکش هرلباسی بجز زیر دکمه بپوشم اینکارو میکنه 😑

من سریع میشورمش تا بفهمم بو میده یعنی اینکارو کنه خودمو میزنم اینقر بدم میاد 😑

پیام مشاور دوروز پیش راجع به همین موضوع بود

تصویر

دقیقا دخترمنم همین کارمیکنه،🤣😆🤣🤣

وای دقیقا مثل پسر من اینقد عصبی میشم

سوال های مرتبط

مامان بچم ❤️ مامان بچم ❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلیا💙👶🏻 مامان ایلیا💙👶🏻 ۱ سالگی
*تجربه ترک پوشک
الان سه روزه که رسماااا پسرم پوشکو گذاشته کنار.. نمیگم ترکش دادم چون واقعا من هیییچ نقشی تو کنار گذاشتن پوشکش نداشتم فقط باهاش همراهی کردم..
چند باری دیدم وقتی جیش داره اعلام میکنه جیش جیش😐 و سعی داره پوشکو دربیاره منم تو خونه ازادش گذاشتم.. اولا پی پی رو نمیفهمیدو تو شلوارش پی پی میکرد.. ولی من باازهم اصراری نشون ندادم با این حال اونم باز خودش یاد گرفت.. من فقط وقتایی که تو شلوار پی میکرد به ارومی بهش میگفتم نباید تو شلوارمون خرابی کنیم کثیفه..
بعد یه مدت دیدم وقتی میگه جیش خودشو حتی کنترل میکنه تا وقتی که من اعلام کنم جیش کن.. منم سعی کردم بیرون رفتنی هم پوشکو حذف کنم ((البته که خونه‌ی کسی میرفتیم محض اطمینان پوشکش میکردم یه وقت خونه زندگی مردمو خراب نکنه با اینکه اصلا خطا نداشت))
خلاصه که چند روز پیش دیدم پوشکش تا صبح خشکه خشکه چند روز چک. کردم دیدم بله هرشب خشکه..
و پوشک شب رو هم کنسل کردم براش فقط صبحا ساعت 8 یه بار میبرمش دسشویی جیش میکنه باز میخوابه..
الان سه روزه پوشک نداریم کلااااا...
گفتم از تجربم بگم شاید به درد کسی خورد..