۱ پاسخ

من الان درست کردم چون برای سرماخوردگی میخوای من تفت ندادم چو و مرغ ک رب و پیاز و هویج میزاری بپزه بعد سبزی سوپ میریزی(من جعفری میریزم )بعد با لیمو تازه نوش جان میکنی

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی