۲ پاسخ

پیاز رو خیلی ریز خرد کن با یه تیکه رون مرغ و یه هویج کوچیک رنده کن و زردچوبه ، آب بریز روش بذار یکساعت بپزه بعد یه لیوان جو پرک.یه بندانگشت سبزی سوپی و یه قاشق سرپر رب گوجه بزن و نمک بزن بذار کامل بپزه تقریبا نیم ساعت ، آخرسر هم یه مشت کوچیک رشته سوپی بریز و بعد ۵دقه خاموش کن ، عالیه و خیلی خوشمزه درست کن

من همیشه اینجوری درست میکنم
هویج و پیاز و سیب زمینی میریزم تو میکسر در حد له شدن نه فقط در حد خورد شدن میکس میکنم
میریزم تو ظرف با جودوسرپرک یا جوپرک معمولی یکم دال عدس یکمم کینوا (نداشتی برنج بریز یکم) با یکم رب و جعفری و زردچوبه و‌نمک
اخرم یا اب مرغ یا اب قلم اضافه میکنم
ایزی ایزی تامام تامام

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی