۳ پاسخ

اره من که بعدش ازایرانی استفاده کردم

بدن با بدن فرق داره من نتونستم ولی دوستم گفت من از بیمارستان که آمدم از سرویس ایرانی استفاده کردم ولی من هنوزم با فرنگی راحت ترم

من سزارین شدم سر دستشویی ایرانی نشستم. خوشم نمیاد فرنگی 😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد