خانوما اگ فردا بخیه هامو بکشم میتونم دمر دراز بکشم؟؟

۴ پاسخ

نه عشقم مراعات کن

ن دیگه حاملگی تموم شد الان مامان شیر دهی😁 دمر بخوابی سینه هات بیچارت میکنن با درد ناجور احتمال تب ولرزم هست

نه بابا من هنوز نمیتونم
درد داره و فشار میاد
فقط ب پهلو

نه اصلا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی