خانوما کی باید بخیه هامو بکشم

۳ پاسخ

من هنوز نکشیدم وقت نکردم😢

به من گفت ۱۰روزه من امروز اومدم

اصولا بخیه ها جذبی هستن و فقط ۱۴ روز بعد از زایمان باید برید پیش پزشک زنان

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان پسملا🧿 مامان پسملا🧿 ۶ ماهگی