غذا پیشنهاد بدین برای بچه

۲ پاسخ

جو دوسر پرک رو می‌ذاری میپذه بهش شیر انگور کمی که فقط یکم شیرین بشه و موز اضافه می‌کنی و له میکنی

لوبیا پلو. دکتر هانا گفت ادویه فقط زردچوبه بزن و یکم‌نمک .

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان فندق 🩵و پرنسس💕 مامان فندق 🩵و پرنسس💕 ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی