۵ پاسخ

من تا ۵ماهگی داشتم

اره باید شیاف استفاده کنی

بله طبیعیه

من ترشح قهوه ای دارم زنگ زدم ماما گفت طبیعیه . البته دیروز موعد پریودم بوده گفت واسه بعضی ها چن ماه اول موعد پریودشون ایجورن ترشح قهوه ای دارن

من تا ۸ هفته داشتم بدون هیچ مشکلی

سوال های مرتبط

مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری