خانوما انومالی من مشکلی نداره ک نه؟

تصویر
۲ پاسخ

پیلکتازی خفیفه و چیز خاصی نیست دختر منم داشت اکثرا بعد تولد رفع میشه اگه رفع نشه هم تا دو سه ماهگی رفع میشه ولی حتمااا بعد به دنیا اومدنش یه سونو ببر تا ببینی اگه رفع نشدی دارو بدی چون دختر من رفع نشده بود نفهمیدم و عفونت گرفت

بندناف یک دور دورگردن هس ولی سفت نیس ویه چیزی هم توکلیه نوشته دیده شده

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان آوینام🥹🎀 مامان آوینام🥹🎀 ۱۱ ماهگی
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری