۱۰ پاسخ

خوشگل منم ی جفت این مدلی دارم دختر پسر نداره که این مدل♥

نه بابا اسپرته دیگه دختر پسر نداره

چه خوشگله 😍 نه دخترونس

نه عزیزم دختر پسر نداره ، خیلی هم قشنگن ❤️😍 مبارکتون باشه

من صبح براشوهرم کفش خریدم پسرمم دوجفت کفش خووووششششگلللل دخترانه بغلش گرفت گفت اینارومیخام

مبارکه،اسپورته و قشنگه

خوشگلن اما مدل ونس مناسب سن بچه های ما نیست دکتر گفت کف این کفشا صافه قوس مناسب برای کف پا رو نداره منم این اشتباهو کردم یه بار کفش مدل ونس برا دخترم خریدم

اینم دوتا جوجه هام😍😍😍

تصویر

نه اسپورته

خوشگلن

سوال های مرتبط

مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان 😜پارســــــا😜 مامان 😜پارســــــا😜 ۲ سالگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری