شربت دی سیکلومن برا نوزاد ۵ماهه خوبه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

دکتر برای دختر من داده بود خوب بود

والا گفتن برا اسهال بچه خوبه دادم ولی تاثیری نداشت اصلا

دکتر داده؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیرطاها مامان امیرطاها ۸ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری