قد جنین رو کجا می‌نويسن چرا تو سونو های من نیست

۴ پاسخ

عزیزم طول استخوان ران رو مینویسن اصطلاحflهمون اندازه ی طول ران هست اونو مینویسن راجب قد فقط

تو سونو فقط طول ران یعنی fl رو میگن،
تو‌ نت دیدم یه فرمول هست برا اساس fl میشه قد رو تخمین زد نمیدونم درسته یا نه سرچ کن

قد نمی‌نویسن چون بچه راست نیست که بشه اندازه گرفت من پرسیدم

قد نمیگن بچه جمع شده چطور قدو حساب کنن

سوال های مرتبط

مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان جان مامان جان ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی