خانما قد بچه رو کجای سونو مینویسن؟؟❌️

۳ پاسخ

من۳۷هفنه ام رفتم قدشو زده بود فقط با عبارتFLمیزننش که از بچه من بود۷۲،زدم تو گوگل گفت۴۸سانته

FLمیشه همون قد رون پای بچه ،بزن تو گوگل عددشو وارد کن میگه قد بچه ات چقدره

فقط انتی قد میزنن هفته های بالا قد جنین اندازه گیری نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان جان مامان جان ۲ ماهگی
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری