خانما سونو داپلر رو برا همه مینویسن؟؟؟

۳ پاسخ

دکتر برای منم نوشته باید هفته ی دیگه برم انجام بدم

سونو داپلر و اکرتا میشه گفت اخرین سونو هست توی 30 هفته تا 33 هفته انجام میشه دیگه بعدش سونو نمیدن اگ خدایی نکرده مشکلی نباشه

برا من ک دور شکم دو هفته عقب بود نوشته بودن

سوال های مرتبط

مامان خانوم هِلو🍑 مامان خانوم هِلو🍑 ۸ ماهگی
مامان مهراد💙🩵 مامان مهراد💙🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۵ ماهگی