عزیزا سونو داپلر واسه چیه؟؟
واسه همه مینویسن؟؟

۴ پاسخ

منم مقاومت شریان دارم تو داپلر مشخص شد

نه برا کسی ک لازمه مینویسن خونرسانی جنین هست 4میلیون پولش

من وزن بچه کم بود دکتر گف شاید خونرسانی بش ضعیف باشه داپلر نوشت
ممکنه علتهای دیگم داشته باشه

واسه فشار شریان رحمی هستش و خونرسانی رحم هستش

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی