۳ پاسخ

معمولا با سونو وزن انجام میشه که خون‌رسانی بهش بررسی شه من هم با انتی رفتم هم آنومالی شکمی هست همراه همون سونو با هم انجام میشه

داپلر که چیز نگران کننده ای نیس بررسی شریان عروقی و قلب جنینه

چندتا زایمان داشتی سزارین بودی

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙🩵 مامان مهراد💙🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری