فردا میرم آزمایش بتا نمیتونم یه هفته صبر کنم دعا کنید

۴ پاسخ

بنظرم نرو چون اگه منفی باشه داغونت می‌کنه بزار ده روز بگذره من زود رفتم منفی شد داغون شدم با سه روز تاخیر

چند روز مونده به موعدت عزیزم

ایشالا مثبته به امید خدا

ان شاءالله مثبت باشه😍

سوال های مرتبط

مرضیه مرضیه قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری