۴ پاسخ

نه من ‌دیشب دوز دوم زدم وبستری نداشت

ن من زدم ۳۰ هفته اصا بیمارستانم نرفتم . حرکات بچم کم بشه طبیعیه. من ۱هفته بعدش کمتر شد

ن چرا بستری

میتونم بپرسم چرا امپول ریه زدن براتون؟چه موردی بود

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌ونهم بارداری