۶ پاسخ

عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی بالاخره

اگه تو خونه بدوشی ببری براش خوبه

مگه ماه خودش بدنیا نیومد

همون روز اول دوم بعدم بچه سینت میگیره

ن بابا زیاد بکارت نمیاد

اینو بخر و دعام کن😅

تصویر

سوال های مرتبط

مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۸ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی