۲۲ پاسخ

اینجا بیشترشون دارن میگن سزارین.. اخه سزارین هفت لایه شکمو پاره میکنن و دوباره میدوزن از همه بدتر تا یه عمر دردش همراهه.. جاری و یکی خواهرم سزارین کردن خیلی اذیت هستن..

صدرصد سزارین

من درد ۲تاشو کشیدم🥶بنظرم سزارین بهتره...طبیعی پدر آدم درمیاد میگفتم دیگ کارم تمومه دارم میمیرم😂...سزراین ۲روز شیاف میزنی هیچی حس نمیکنی

من اولی سزارین بودم اینم سزارین

طبیعی

منکه سزارین شدم قبلا پس این هم سزارین

به تصمیم ما نیست،به نحوه ی قرارگیری جنین در رحم بستگی داره

من طبیعی دلم میخواست اما چون لگنم کوچیکه نمیتونم طبیعی باید سزارین بشم بچه‌اولمم سزارین شدم

من کلا از هردوتا میترسم سقط قبلیم پدرم در اومد.. به نظر شما کدوم بهتره؟

سزارین

خب خانما اگر قرار باشه دو تا سه تا بچه بیارین باید ۲ یا ۳ بار شکمتون باز بشه اینو میدونین
فقط خواستم نظرات رو ببینم چقدر سزارین زیاد شده😁❤️

قطعا سزارین

صد در صد سزارین چون از طبیعی خیلی میترسم از درد کشیدن و برش پرینه😬

من اولی طبیعی بودم احتمالا دومی هم طبیعی ام

معلومه سزارین

من سزارینم

طبیعی انشالله

سزارین چون طبیعی نمیتونم

صد در صد سزارین

سزارین

طبیعی🥴

سزارین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هفدهم بارداری