مامانا زایمان طبیعی میرین یا سزارین؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

طبیعی

طبیعی صددرصد

طبیعی

صد در صد طبیعی

قطعا طبیعی عزیزم

من هر دوش میترسم چیکار کنم😂😂

منم متاسفانه سزارین و خیلی میترسم

به امیدخدا سزارین

من که دوتا بچه هام طبیعی اینم طبیعی 🥺

پروف و اسممو عوض کردم هیچکی منو نمی‌شناسه😂😂😂

سزارین به انتخاب خودم حالا ببینم زورم نکنن برای طبیعی🫤🤣

طبیعی

من سزارینم بچه دوممه

سزارین صدرصد

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هفدهم بارداری