۹ پاسخ

منم همینم عزیزم تهوع ندارم گاهی ترش میکنم

منم دارم عزیزم طبیعیه

منم شیش هفته ام منم کمر درد دارم هر از کاهی تهوع ندارم😁

منم دقیقا هیچ حالتی ندارم طبیعی 😂😂

منم شدید

منم دارم

کمر درد شدید دارم دیسک کمر هم دارم

منم همینحورم
حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم

من هم کمر درد دارم هم زیر شکمم درد میگیره🥺

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا👶🍼 مامان هدیه خدا👶🍼 هفته نهم بارداری