خانومایی که هم هفته ی منن هنوز درد پریودی دارید؟
من خیلی دارم😑

۴ پاسخ

عزیزم ۳ قلو باردارین؟

من روزی یه بار در حد ده دقیقه خیلیییییی زیاد درد داشتم فقط باید دراز میکشیدم تا درد ول کنه
دکتر گفت اگه ادامه دار باشه, با استراحت خوب نشه و مدت زمان ادامه داشتن درد طولانی باشه بابد پیگیری شه و گرنه کاملا طبیعیه رحم می خواد جا باز کنه

با دکترتون مشورت کنید گاها طبیعیه گاها نه

من داشتم ، دکتر شیاف داد خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی