چرا ما زایمان نمیکنیم خسته شدم

۸ پاسخ

منم چی بگم پس
خسته شدم

سزارین ی خوبی که داره همینه دیگه این هفته ها بیرون میارن تاریخش مشخصه طبیعی نه تا ۴۲ هفته هم بعضیا دیدم که رفتن

وای منمممم

بعدش دلت برای حاملگیت تنگ میشه
من الان ۱۲ روزه نخوابیدم درست
با اینکه بچه‌دوممه ولی سخته بچه داری تا جون بگیره یکم

🙂🙂من چی بگم

و منم همچنان منتظرم🥱🥱🥱

چیکارا میکنی برای زایمان؟

منم 😥😥😥تازه سرکلاژ هم بودم دوهفته باز کردم ولی خبری نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد و محیا مامان محمد و محیا ۴ ماهگی
مامان برسام🐥 مامان برسام🐥 ۲ ماهگی
مامان ویاناوویهان🫀 مامان ویاناوویهان🫀 ۹ ماهگی
مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی