خانمهایی ک سونو چسبندگی جفت رفتن چند هفته رفتن

۹ پاسخ

من باهمون اکوقلب جنین انجام دادم

۳۰ هفته

دکتر ب من گفت بهترین تایم ۲۸ هفته س

با انومالی رفتم 18 هفته

من هفته ۲۵وقت گرفتم برم برای چشبندگی همون سونو داپلر

داپلره یا نه ؟

من ۲۶ هفته رفتم

۳۰ هفته

۳۴

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس جانان مامان نفس جانان ۵ ماهگی