مامانا سرلاک خوب ک بچه وزن بگیره چ مارکی خوبه

۲ پاسخ

سوال منم هست

دکتر ب مانیار گفت از ۴ ماهگی براش یه هفنه فرنی یه فته ماست پروبیوتیک یه هفته سیب یه هفته موز بعد اینا سوپا
نگفت سرلاک بدم یا ن
همشون روزی ب یه اندازه خاصی

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی