خانوما تیتربتا ۱۰۰۰۰ تویه ۵ هفته خوبه؟؟

۶ پاسخ

اره عالیه

منم دختر دومم تو پنج هفته ۱۰۰۰۰بود جنین رشدش خوبه

اره خوبه عزیزم

دوقلوهست

آره مبارکه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی قندی🥹 مامان نی نی قندی🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه‌ انارم👧🏻 مامان دونه‌ انارم👧🏻 ۱ ماهگی