خانوما ضربان ۱۷۴ برای ۸ هفته و ۵ روز خوبه؟؟

۳ پاسخ

منم همین بود برام

من چون کیست داشتم باید هر دوهفته سونو میشدم. خداروشکر کیستم کوچیک شده و هماتومم هم رفع شده. الهی شکر ای خدا

منم ۸ هفته و ۴ روزم دکترم اصلا نگفت ضربان قلبش چنده

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان ماهلین و 💙 مامان ماهلین و 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری