۲ پاسخ

بچه اولتونه؟

1404/5/15زایمان کردم بیمارستان ازادی
بشدت راضی بودم پرسنلش .دکترم همچی عالی بود خدایی
اسم دکترت ندا ارجمنده؟

سوال های مرتبط