۵ پاسخ

تو هفته ی شما طبیعیه ، هر چی بگذره بهتر میشی

چند هفته دیگه خوب میشی. برعکس الان احساس انرژی میکنی

منم همینم

منم همینم انگار یکسره کوه کندم اصلا سر بچه اولم اینطوری نبودم

من که ۱۱ هفته م همینم 😞

سوال های مرتبط

مامان karen🧸🖇️ مامان karen🧸🖇️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری