بچه ها علت سر گیجه چیه
طبیعیه؟؟

۹ پاسخ

منم اینجوربودم درحدی که تنهانمیتونستم بمونم خونه یا بیرون برم بلندمیشدم همجا روسرم میچرخید بارها دکتر رفتم سرم زدن گفت طبیعی هست مجبوری تحمل کنی تا رفته رفته خداروشکر بهترشدم

آره منم هفته های اول زیاد داشتم ب مرور کم میشه فک کنم بخاطر کمخونی باشه

یکم نمک بخور فشارت اومده پایین. منم همینکارو‌می کنم

فشارت چک‌کن و چیز شیرین بخور منم اینجوری شدم فکنم هورمونی ام هس

منم وحشتناک گرفتم رفتم سرم زد بهتر شدم

گشنت نیس

کم خونی

اره فک کنم عزیزم

فشار سنج نداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد