سلام خانمها ببینید خوبه؟دکترم گفت وزنش کمه

تصویر
۱۰ پاسخ

من ۳۳ رفتم ۱۹۵۰ بود ولی خوبه بیشتر ابگوشت وکباب وگوشت بخور وزن بگیره

مرکز سونو خوب دقیق صدک و اینا نزده

از پن چرا نمیچرخه چند هفته از شما چرحید

چی کار کردی چرخید

من فک کردم ۳۳هفته این

وزنش کم نیست؟!؟!

1۷۰۰خوبه
دکترا همیشه میگن کمه
مغزیجات زیاد بخور و کباب و ابگوشت و حلیم

منم 32 هفته همون‌طور بودم 35 هفته و سه روز تکرار کردم وزنش شده 2/500 دکترم گفت خیلی خوبه تا ب دنیا بیاد سه رو رد می‌کنه

نه خوبه ک

کدوم سونورفتین

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد