کسی از حال عماد خبرداره؟

۴ پاسخ

فعلا بستریه
شبی مامانش استوری گذاشت...

مگه خوب نشده بود؟

پیج اینشتا نداری؟
@abuot_faeze
بزن میاد البته فک کنم فاعزه ی جور دیگ نوشته مبشه فعلا حالش بهتره ولی بستری

طفلک مامانش استوری کرد بچه بیحال به دستگاه❤️
خود خدا سلامتی کاملشو بده❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان ●ویهان🩵🐣● مامان ●ویهان🩵🐣● ۲ سالگی
مامان آلبالو گیلاس 🍒 مامان آلبالو گیلاس 🍒 ۲ سالگی