بچه ها تا نورا مریضه اهن نباید بدم درسته؟

۵ پاسخ

اگه تب داره نده

اگه تب بالای ۳۸ و نیم داره فعلا نده
وگرنه دکتر گفت مشکلی نداره

شنیدم ک موقع اسهال نباید آهن دادم و موقع تب مولتی ویتامین

موردی نداره .میگن موقع تب کردن خوب نیست

تب داره نباید بدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان بیمه امام رضا مامان بیمه امام رضا ۱ سالگی
مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان آقا رادمان ✨ مامان آقا رادمان ✨ ۲ سالگی