مامانا زردی بچم ۷/۵خوبه یا زیاده

۳ پاسخ

سلام پسرمن11بودگفت خوبه

تا 8معمولی عزیزم
انشالله زود خوب میشه

خوبه خداروشکر بالا نیست زیاد. ایشالا زودتر رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی