سلام خانوما
درجه زردی بچم زیاده یا کم

تصویر
۸ پاسخ

باید دستگاه بزاری

11 باید بره زیر دستگاه؟

زردی داره ولی درجه ی زردیش خیلی بالا نیس.تندتند شیر بخوره و ادرار کنه و جاش گرم نباشه ،زردیش دفع میشه.
ترنجبین و شیرخشت هم بهش بدین خیلی زود زردیش دفع میشه

پسرمن ۱۳ بود دکتر بیمارستان بستریش کرد.اومد ۹ مرخص شد دوباره رفت بالا بخاطر فاویسمش...۳روز اوردمش خونه زیر دستگاه خوب شد

یکم زیاده ...شاید دکتربگه سه روز بزارش زیر دستگاه

زده تا یازده نرماله برای شما ۱۱.۳ هست زردی داره

زردیش زیاده یعنی حتما باید دکتر ببریش. دارویی چیزی بده. شیر خشک زیاد بهش بده. با عرقیجات خنک بشورش. اگر بره بالای ۱۲ باید بزاری زیر دستگاه

۱۱فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۵ ماهگی