باید دستگاه بزاری
11 باید بره زیر دستگاه؟
زردی داره ولی درجه ی زردیش خیلی بالا نیس.تندتند شیر بخوره و ادرار کنه و جاش گرم نباشه ،زردیش دفع میشه.
ترنجبین و شیرخشت هم بهش بدین خیلی زود زردیش دفع میشه
پسرمن ۱۳ بود دکتر بیمارستان بستریش کرد.اومد ۹ مرخص شد دوباره رفت بالا بخاطر فاویسمش...۳روز اوردمش خونه زیر دستگاه خوب شد
یکم زیاده ...شاید دکتربگه سه روز بزارش زیر دستگاه
زده تا یازده نرماله برای شما ۱۱.۳ هست زردی داره
زردیش زیاده یعنی حتما باید دکتر ببریش. دارویی چیزی بده. شیر خشک زیاد بهش بده. با عرقیجات خنک بشورش. اگر بره بالای ۱۲ باید بزاری زیر دستگاه
۱۱فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.