۷ پاسخ

۹ هستش عزیزم.بالاست اما خطرناک نیست .زیر ۱۰ دستگاه نمیخواد .باید زیاد دستشویی کنه

عزیزم برای ازمایش چقدر خون گرفتن ؟؟؟عددش با دستگاهی ک روی پوست میذارن چند بود؟؟

نه خوبه فقط زیاد شیر بدید و لباس زیاد نپوشونید و خونه هم گرم نباشه

خطرناک نیست میگن بالای ده خطر داره واسه پسرم ۱۲ بود مرتب شیر دادم بهش دفع شد نیاز به دستگاه نشد

واسه ۸ روز بودنش عدد ۹ کمه
زیاد شیر بده ‌دمای اتاق رو بالای ۲۵ نبر
خنک نگهدارش

بستگی به وزن نوزاد داره اگر وزن نوزاد کم باشه زردی ۹ زیاده

زردیش 9

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش ۱ ماهگی