۹ هستش عزیزم.بالاست اما خطرناک نیست .زیر ۱۰ دستگاه نمیخواد .باید زیاد دستشویی کنه
عزیزم برای ازمایش چقدر خون گرفتن ؟؟؟عددش با دستگاهی ک روی پوست میذارن چند بود؟؟
نه خوبه فقط زیاد شیر بدید و لباس زیاد نپوشونید و خونه هم گرم نباشه
خطرناک نیست میگن بالای ده خطر داره واسه پسرم ۱۲ بود مرتب شیر دادم بهش دفع شد نیاز به دستگاه نشد
واسه ۸ روز بودنش عدد ۹ کمه
زیاد شیر بده دمای اتاق رو بالای ۲۵ نبر
خنک نگهدارش
بستگی به وزن نوزاد داره اگر وزن نوزاد کم باشه زردی ۹ زیاده
زردیش 9
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.