۳ پاسخ

پسر من ۸ بود گفت ببرش خونه
شیر دادم پوپو کرد هی تند تند خوب شد
تا میتونی شبر بده

زیر ۱۰ اوکیه، ۱۰ تا ۱۲-۱۳ میذارن زیر دستگاه، بالای ۱۳ بستری

اره من‌دخترم ۷بود یه روز فقط گذاشتنش داخل دستگاه که اصلا احتیاجم‌نداشت بعدش دکتر‌گفت‌ببریدش ۷چیزی نیست عرق کاسنی بخور شیر خودتو زود زود بهش بده خوب‌میشه

سوال های مرتبط

مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی