۶ پاسخ

ببرین کلینیک نوین نشون بدین جواب آزمایششو تا ۱۰ اینا هستن. تا دکترش بیاد زیاد نشه زردیش.

خوبه گ

اره زیر ده جای نگرانی نداره

بستگی به هفته تولد و وزن و سنش داره.
اگر بالای ۳۷ هفته به دنبا اومده اوکیه نیاز به دستگاه و دارو نداره فقط شیردهی زیادتر بشه

نه.جای خنک نگهش دار.شیر بده بهش حتما باید اردارش زیاد بشه که دفع بشه

یکم زیاده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد