ببرین کلینیک نوین نشون بدین جواب آزمایششو تا ۱۰ اینا هستن. تا دکترش بیاد زیاد نشه زردیش.
خوبه گ
اره زیر ده جای نگرانی نداره
بستگی به هفته تولد و وزن و سنش داره.
اگر بالای ۳۷ هفته به دنبا اومده اوکیه نیاز به دستگاه و دارو نداره فقط شیردهی زیادتر بشه
نه.جای خنک نگهش دار.شیر بده بهش حتما باید اردارش زیاد بشه که دفع بشه
یکم زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.