۴ پاسخ

من آموکسی‌سیلین میخوردم با استامینوفن ساده ولی از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره میتونی سرماخوردگی بخوری ولی توگوگل گفتن نخور در کل نخوردم

من دکتررفتم بهم امپول و سرم زد گفت ازامروز تافردا صب بچت شیرنده بعدش هم بدوشان شیره اولت بریز بیرون بعدش شیرش بده

استامینفون ساده فقط میتونی هر۸ساعت بخوری.

نه نمیشه بخوری

سوال های مرتبط

مامان نیلای مامان نیلای ۱۴ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی