۷ پاسخ

من میخوردم دکترم قرص اناهیل هم داد برای جای زخم

من همین الان زدم اسنپ بیاره برام. منکه خوردم چندتا قوطی تا الان.

اره عزیزم بخور نوش جونت

اتفاقا اناناس چ کمپوت چ میوش برا ترمیم زخم عالیه بخور

عزیزم آناناس از نظر گرمی بودنش میگن خوب نیست باعث زردی نوزاد میشه

اره بابا مجازه

من که هرروز میخوردم
هم ابمیوشو هم کمپوت

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۳ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۳ ماهگی