۱۵ پاسخ

بستگي داره عزيزم، من ١٢ هفته ٢ روز بودم كه رفتم، كااامل مشخص بود اونجاش😅

سلام نه عزیزم مشخص نیست من12هفته و5روز بودم رفتم سونو اون موقع مشخص بود

نه سونو آنومالی مشخص میشه

نه من دوازده هفته و دو روز رفتم اشتباه بهم گفتن

من الا دقیق۱۱هفته و۳روزم...ولی هفته بعد میرم انتی ان شاءالله که جنسیت بهم بگن🤣

من ۱۲ و ۴ روز رفتم مشخص شد

نه معلوم نمیشه ۱۸ هفته معلوم میشه

از روی عدد crl احتمال ميدند عددش چنده بگو تا بهت بگم

احتمالی میگن برای بعضیا درست درمیاد
برای من که خطا داشت12 هفته و1 روزم بود رفتم

عزیزم دل خوش نکن به انتی
من ۱۳ هفته کامل رفتم جنسیت رو بهم اشتباهی گفت🤣

بستگی داره بعضیا احتمال میدن بعضی دکترام نه

کوچیکه فکر نکنم چیزی مشخص بشه

نه عزیزم ۱۲ هفته به بعد کامل معلومه

من ۱۲ هفته و یک روز بودم گفت معلوم نیست

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم جنسیتو احتمالی گفتن

سوال های مرتبط

مامان 🥰🌱آرسام مامان 🥰🌱آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد