کیا ۱۱هفته و ۳روز رفتن انتی!؟

۹ پاسخ

بعضیا هم هفته شون با تارییخ پریودشون نیست مثلا من الان باید ۱۰ هفته باشم ولی سونو گفت ۷ هفته ای لقاح دیر تشیکل شده

من طبق بریود ۱۲هفته و۲روز رفتم ان تی ولی سونو گف ۱۱هفته و۴روزی

به من ۱۲ هفته و ۵ روز نوبت داده دکتر سونو

من ۱۱ هفته ۵ روز رفتم سونو گفتم ۱۲ هفته ۲ روزته😁

من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم

زوده ۱۲و سه روز بری واضح تره

منم ۱۱ هفته چند روز رفتم دکتر گفت ۱۲ هفته ۲ روزته

زوده من یازده هفته و ۶ رفتم گفت ۱۲ هفته و یک روزمه .زود بری خوب دیده نمیشه

خیییلی زوووده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی