سلام دوستان ، غربالگری ۱۱هفته و ۳روز برم زوده؟؟

۵ پاسخ

ان تی منظورته ؟
اره بابا خیلی زوده من ۱۳ هفته و ۳ روز زفتم
بنظرم بهترین زمان ۱۳ هفته هستش جنین بزرگ تر شده و‌ همه چیز بهت تشخیص داده میشه 👍

من دکترم گفت یازده هفته و سه روز برو.یکشنبه باید برم

سلام عزیزم نه خوبه

۱۲ هفته و دو سه روز بهترینه

اسمت مثه اسم منه😂😂

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری