۱۲ پاسخ

عزیزم از ۴ ماه برای بعضی ها بعضی ام از ۵ ماه بازم بستگی به ژنتیک بدن داره فعلا خیلی زوده برای شما

زوده هنوز وزن زیادی نداره خیلیا دیر در میارن

من هنوز شکمم ندارم🥲😂

اره زوده

من شکم دومم هنوز نیومده جلو حالا وقت هست تا بیاد جلو شکمت

درسته اره

بهتر دختر هرچی کمتر شکم دراری راحتتر به اندام قبلیت برمیگردی

سلام‌من یکم‌پایین شکمم بالا اومده چون قبلا سزارین بودم یکم‌افتادگی داشت پوستم وگرنه بزرگ‌نشده فقط نفخه ک انگار ۷ ماه هستم‌

وووویییییی خدا من الان وارد شش ماه شدم شکمم زد بیرون ، الهی خیلی راحت سپری کنی شکمتم کوچیک نگران نباشی گلم یهو بزرگ میشه🩷👧🏼

فعلا خیلی زوده عزیزم جنین هنوز کوچیکه

نمیدونم چرا نگران شدم

سلام خب اشکال نداره من توی پسرم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری