۲ پاسخ

هر بستنی دوست داری بخور

بستنی ک‌کلا عالیه، فقط زعفرونی نخور، این بستنیا ک‌خیلی کاکائو بهش میزنن قهوه ای فوق تیره میشه هم‌نخور، بهترینش فک کنم بستنی وانیلیه🥰نوش جوونت🥰

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۳ ماهگی
مامان وحیده مامان وحیده هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری