سلام دوستان باقالی در ۳ماه اول ضررر داره؟

۷ پاسخ

سه ماه اول خوب نیست
ولی من قبل از سونو ان تی خوردم مشکلی نداشت میگن کلا خوب نیست تو بارداری

اتفاقا کلی خاصیت هم داره. فقط زیاد نخور

دوستان قبل سونو انتی چی بخوریم خوبه

سعی کن نخوری عزیزم

نفخ داره

ممنون

کلا توبارداری نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وحیده مامان وحیده هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد