من شکم دومه هنوز شکم ندارم🙄
بی تجربه هستم ممنون بابت راهنمایی همتون
من دوقلو دارم تو ماه پنجم الان تازه بگی نگی دارم در میارم
یازده هفته که هیچی نیست🥲
قربونت من هنوز ندارم،بدنا باهم فرق داره،بعضی ها قبلش تپل ترن،شکم دارن،مهم وزن بچه ی
وای الان که خیلی زووووده
هرکی هم بهت گفت چرا این هفته ها شکم نداری بزن تو دهنش شاید تو ندونی چرا زدی ولی اون میدونه چرا خورده 🤣
بستگی به فرم بدنت داره عزیزم . من قبل بارداری شکم داشتم . با اینکه بارداری اولمه ولی خیلی زود شکمم بزرگ تر شد . بنظرم اینطوری خوب نیس بعدا کوچیک کردنش سخته
منم هنوز شکم ندارم عزیزم 🤷🏻♀️ طبیعیه
من که نزدیک به ۱۹ هفته هستم شکم ندارم😆
من که حتی یک گرمم چاق نشدم هیچ تازه لاغرم شدم شکمم ندارم
زوده هنوز
شکم کوچیکتر باشه خودت راحت تری
حالا هفته بره بالا بزرگ میشه ناراحت نباش
زوده عزیزم سه ماه تموم بشه تازه بچه رشدمیکنه
شکم من که مثل ۹ ماهه هاست😂
اونایی که زایمان بارداری دومن زودتر شکمشون بزرگ میشه
یه چیزی هم هستا بعضیا شیکم بعضیا لگنشون جا بیشتر داره انگاری ولی فعلا زوده اما یهویی گنده میشه نترس 💁🏻♀️🧚🏼♀️🤍
فکر کنم چهار ماهگی به بعد یهویی بزرگ بشه نی نی جا بیشتر بخواد 😀😁👑
بدن هرکی متفاوته عزیزم
چه خبره یازده هفتگی 😐دیگه تا سی و هشت هفتگی باید خیلی گنده شی
عجب😐🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.